Tävling på G

Nu är vi inne i Augusti och mycket händer hela tiden! Min semester är nu slut och jag har jobbat min första arbetsvecka, som faktiskt har varit otroligt lättsam. Nästa vecka blir det nog mer fart och fläkt då alla barnen kommer tillbaka på riktigt efter sommarlovet och många nya inskolningar. Men det ska bli kul. :)

Nu till hästen. Vi har haft en tre veckors hoppträningssemester och i veckan var det första träningen. Var lite nervöst på sätt och vis men oj vad fin han var och oj vad bra det gick trots allt! Vi körde lite "gymnastikhoppning" och en ganska nyttig men krävande övning. I slutet hoppade vi 1.20 och då kändes det som att ingenting var omöjligt. 😄

I helgen blir det tävling, väldigt spontant! På lördagmorgon åker vi upp till Skellefteå och tävlar 105 cm 2 faser och på söndag tävlar vi lag div. 2 100cm 2 faser. Ska bli så himla kul!! Baltazar ska få bo i ett privatstall och jag ska bo med några från laget + oliver på hotell aurum. Kommer bli toppenkul. 😊😄

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0