Tävling Vännäs

Igår tävlade vi 100cm och 105cm i Vännäs! Det var blandade känslor under dagen. Vi fick 8 fel i vardera rundor, inga vägringar utan bara rivningar. I första rundan kände jag att han var lite fundersam och valde att rida på full fart för jag ville absolut inte vägra ut oss och han hoppade och hoppade men rev två av dom tre sista hindren. Men vi tog oss till omhoppningsdelen och det var ju kul! ❤️

Andra rundan hade jag helt enkelt för dålig galopp så vi rev första, kommer fel på andra, river tredje och sen kämpar han resten av hindren utan att riva trots att vi kommer helt fel på många. Vilken kämpe.
Så vi tar med oss lärdomarna till nästa gång och fortsätter träna 😄

Mina vackra ansiktsuttryck skulle man ju gärna kunna sudda bort menmen😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0