Pigg och glad

Denna häst gör mig så ofantligt lycklig och varm i hela kroppen! Längtar tills jag slutat jobbet så jag får åka dit. 

Nu är han på nytt rakad igen som man kan se på nedre bilden, vilket var toppen för det märktes direkt skillnad på träningen hur svetten inte alls var samma. Tidigare har han blivit dyngsur på halsen,nu var han torr. Så det är skönt! 

Han är pigg som attan (!!!) just nu och vad det beror på vet jag inte. Friska luften? Nyklippt? Matte har inte låtit mig kuta tillräckligt? Ingen aning! Men glad och fräsch är han åtminstone. 😊

Idag blir det kanske en liten tur eller longering en liten stund för jag ska till Vindeln och hälsa på Frida efteråt. Och på onsdag är det sista träningen innan ett litet juluppehåll på tre veckor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0