Tolkat

Skriv inläggstext 

Bilder från senaste två dagarna. I måndags longerades han på gården en stund, kanske 30 min, så han fick trava av sig lite. Det var väl lite sådär lagom kul tyckte hästen först men sen när matte börja busa så var det ganska kul. Haha! Han är som en hund man kan busa med, jätteroligt faktiskt. Stampar jag med fötterna eller springer några steg så hoppar han och busar. 


Igår följde Signe med till stallet och hjälpte mig superbra, sen tog vi på tolkningssele och for ut lilla rundan, jag red och Signe åkte skrana bakom 😄😄 Var verkligen jättekul och Baltazar får tusen pluspoäng för att han var så himlarns duktig. Jättekul. 

Ikväll blir det hoppträning, tydligen var det en till innan vinteruppehåll några veckor över jul. Så det ska bli roligt. 😊 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0