Sporrar

Det är lustigt. Ibland bara slår det mig hur olikt mitt hästliv har blivit dom här senaste två-tre åren! Kan sakna det gamla samtidigt som jag älskar det nya.. förut var det islänningar, bus i skogen mestadels. Inga konstigheter, inget specialfoder, täcken hit och dit och inget fläng på träningar och tävlingar. Men se vars jag är nu! Och vilken fantastisk icke-islandshäst jag äger! 

Idag var det hoppträning, sista innan det är tävlingsdags igen, och oj vad fin och duktig han var! Vi har provat sporrar nu sista två träningarna och det gör att han direkt är på hugget och kör på full rulle hela träningen. Härligt med lite tryck i galoppen! Så känns toppen inför lördag 😄👌 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0