Lägeskoll

Nu skriver jag inlägg från datorn faktiskt, är inte allt för ofta det blir det längre. Nu är det snarare snabba inlägg direkt från mobilen på jobbet som gäller när jag har rast typ. Iallafall! Vet inte hur mycket jag har nämnt läget i stallet här på bloggen men kan ju berätta att två nya hästar flyttat in nyligen, Berlando och Kahlea. Känns kul med lite fart i stallet med fler människor faktiskt, faktum är att stallet numera är fullt! Så det är lite mysigt. 
Jag har klippt ihop en "sammanfattningsvideo" på lite olika klipp från blandade träningar som jag inte har visat här. Tänkte att det kan vara roligt att spara för att kunna titta på om x antal månader eller år. Så den kommer upp här så småningom! 

Baltazar fick nya skor i torsdags och nu är det full mundering som gäller, både broddar och sulor. Känns väldigt skönt faktiskt. Imorgon ska jag ut och rida med Linda och Doris och det känns superroligt för nu börjar det vara länge sedan sist vi följdes ut. Livspussel ni vet. 

Kram på er. Bjuder på gamla bilder. 

Min älskade, fantastiska häst!!! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0