November

Två bilder från tidigare tillfällen på mig och min fantastiska häst. 

Precis kommit hem från stallet i Degernäs. Jag hade kväll ikväll och tog in dom "små" liven från hagarna, gav dom sin kvällsmat och smorde tränset inför hoppträning imorgon. Det var på tiden kan man ju säga.... hehe. Jag red inte idag men igår for vi in till ridhuset och red lite dressyr så han fick springa av sig och bli av med överskottsenergin. Det är hårt överallt ute nu så svårt att få saker gjorda ute nu förutom att skritta, kanske trava lite. Menmen! Vädret kan man trots allt inte styra över så ingen idé att klaga. 

Imorgon är det som sagt hoppträning. Jag längtar. 
Kommentarer
Postat av: Fredrik

Mycket vacker häst, skriver själv om då hästen verkligen var behövd.

2016-11-29 @ 22:06:33
URL: http://oldwestriverstone.blogg.se
Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Härligt med hoppträning imorgon! :)

2016-11-30 @ 01:09:42
URL: http://spontan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0