Världens bästa baltazar

Igår på träningen övade vi omhoppning, snabba och tvära vändningar! Det skulle gå ut på att ha så få galoppsprång som möjligt och sedan fick man köra en gång till för att försöka förbättra sin första omgång. Jag tänkte att jag nu hade en riktig chans att verkligen prova tighhta svängar för att se hur det skulle lösa sig och hur det skulle gå! Första varvet fick vi 53 språng, andra fick vi 50 😄

I slutet tog vi några få språng till, och efter det sa Peter att det låg på 1.20 🙈 Världens duktigaste häst! Han ger mig en sån trygghet och ett självförtroende som jag aldrig någonsin kunnat tro. Dessutom är han fantastisk på att hoppa. 🌟

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0