Galen ena dagen och duktig andra

Häromdagen var jag och B ute tillsammans med Elina och Bea, och baltazar var helt galen. Han fick frispel och skulle tokgaloppera efter bea i skogen, skulle bocka och sparka bakut så jag nästan for av och när jag stoppade honom och röt till han skulle skärpa sig så ställde han sig nästan på bakbenen. Helt knäpp. Vet inte om han gjorde det av lycka eller ren galenskap. Hur som haver blev han dyngsur i svett och i slutet var han faktiskt riktigt duktig. Sen vilade han en dag, igår, för jag fyllde 20 år (!!!) och idag red vi dressyr på ridbanan i byn.

Han var såååå duktig, verkligen över förväntan!! Han fick ett nytt dressyrschabrak så han var dessutom superfin. 😍 Älskar verkligen min gosiga lilla ponnyhäst.
Bilder från idag ⬇️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0