Anmälda pay and jump

I onsdags var det träning som kändes bra trots lite väl pigg pålle till en början, och vi avslutade med att hoppa lite höjd och kom nog upp i 1.40-1.45 sista hindret. Vilken känsla alltså! Han är helt amazing. Sedan fick han vila torsdag och därefter har jag ridit fre, lör och sön. Har blivit uteritter som varit ganska samma alla tre dagar då underlaget är lite sådär i skogarna och därför har jag fått rida runt byn längst med grusvägarna där det ändå är så pass bra underlag så jag kan låta honom både trava och galoppera. Han har skött sig väldigt fint alla dagar och lyssnat bra även fast det varit busväder. 

På tisdag ska vi vara med på en pay & jump i vännäs, utomhus, och då har jag anmält oss till 1m samt 1.10. Perfekt läge att träna hoppa bana på 110 inför kommande tävlingar. Sedan är det träning som vanligt på onsdag. 
Nu börjar den roligaste tiden! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0