Nästa helg, då kör vi igång

I torsdags fick B sin andra vaccinationsspruta vilket innebär att han 8 dagar efter det är "färdig" och redo för tävling igen. Fortfarande irriterad på hur en sån här miss kan hända... Han har iallafall fått vila nu i tre dagar då jag tycker att hästen kan få göra det efter vaccination. Men ska rida imorgon och på tisdag, sen är det ju hoppträning på onsdag igen :D

Idag har jag tittat tävlingar på hippo, hejat fram lite surf-ekipage och blivit supersugen på att tävla själv! Nästa helg är det våran tur, för jag spont-anmälde mig och baltazar till 1m på vännäs ryttarförening (inomhus) på söndagen, vilket känns som en perfekt första tävling. En liten, kravlös och mjuk början på denna säsong. Hoppas verkligen att jag kan rida ordentligt och få en fin runda! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0