Träning

Idag har det verkligen regnar jättemycket. Iallafall efter 16. Jag stod ute på jobbet i två timmar, dyngsur gick jag sedan in på möte i 1,5 h och sen direkt till Skravelsjö och pyssla i ordning för att sticka på hoppningen. 


När vi väl kom fram hade regnet lugnat sig och banan var fin , skönt! B hade gnuggat in sig i jord/sand så mycket han kunnat så jag fick rent spola honom med slangen innan jag borstade dock blev han ändå inte ren men tillräckligt 😂

Vi hoppade en bana idag med 12 hinder, 13 språng. Först låg och sedan hoppade jag och Baltazar 6 hinder, 7 språng på 110-höjd ungefär. Fick till det rätt bra tills kombinationen där jag glömde rida i kurvan in till den, vilket gjorde att jag inte hade något kvar i honom fram att hålla i, ingen riktig aktivitet i bakdelen och då blev det långt till oxern där bak istället. Tog om det 2 ggr och andra blev bättre och tredje blev riktigt bra! Så blev väldigt glad. Älskar min häst mest av allt!!! 

Nu ska en otroligt trött Charlotte ta och sova. Imorgon ringer klockan 06.15. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0