2017, välkommen


Kan faktiskt ta och sakna sommaren lite nu sådär i efterhand när det står -23 grader ute och det fryser is innanför mina fönster hemma. Huvva!! 

Har en ledig vecka nu, vecka 1. Tog ledigt 4 dagar så fick hela veckan ledig då fredag är trettondagsafton. Riktigt skönt faktiskt! Julafton och nyår är nu avverkade vilket känns både trist men skönt, nytt år och jag vill lämna 2016 bakom mig. Baltazar och jag hade ett väldigt bra år tillsammans men övriga delar i livet hade jag gärna velat ändra. Så vi vänder helt enkelt blad och ser fram emot ett nytt, bättre år. Kanske gör en häst-års-resumé senare om jag har tid.. ? 

Hur som helst. Uppehåll från hoppningen nu tre veckor och det kör igång igen nästa vecka. Jag och Balte for in och hoppade lite själva häromdagen vilket var riktigt kul för oss båda. Annars har vi ridit så gått det går ute. En kväll for vi ut med både Bea och Doris och deras medryttare och det var väldigt kul! 



 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0