Blandade bilder från 2016


I somras på betet fick Baltazar dels stå ihop med stoet Hailey vilket han tyckte var väldigt härligt. I början var det lite sura miner när hon sprang iväg, men sen blev dom riktigt bra kompisar. 

Sedan fick han även gå tillsammans med Hannas häst Liberty Lover, Berra även kallad, och det gick också väldigt bra. 
 
Vi startade tävlingar, här är två bilder från SURF's hopptävling där jag dessutom var cafeteriaansvarig för första gången i mitt liv. Snacka om stressigt att både tävla och att styra upp hela café-delen! Men tydligen jobbar jag bäst under press för det blev en dubbelnolla i 90cm och 100cm vilket gav oss två fin-fina rosetter. Lycka! 

Startade 100cm på hippo där vi fick ett skitpet, men en otroligt fin runda och en häst med självförtroende! Tror det var på den här tävlingen jag insåg hur kul det faktiskt är att tävla. 





 
Under sommaren red jag mycket med Elina, Beas dåvarande medryttare. Vi hoppade på ridbanan i byn och tog en tretimmars ritt med fika till stöcksjö. Riktigt roliga minnen!

Tävling i vännäs, tror det var första tävlingen 2016. 

(Ovanstående bilder tagna av Viktoria Wirth) 
Tillsammans med Oliver, Fanny, Sofia, Viktoria och Viktor åkte jag upp till skellefteå en riktigt regning lördagmorgon med Baltazar, Casir och Poppin i transporterna. Vi hade fått tag i ett privatstall där vi kunde ställa hästarna och själva bodde vi på hotell en natt. Vi tävlade både lördag och söndag. En helt fantastiskt lärorik och rolig helg! Hoppas göra om något liknande under 2017.

Sista utetävlingen tog plats i vännäs, startade vår första 105cm som resulterade med 8 fel. Hade tänkt avsluta tävlingssäsongen efter denna tävling.. 

..men spontananmälde mig till hippos sista innetävling i 100cm där vi tog en andra-plats. Tror ni jag var lite lycklig här eller? ;) 


 
Framför allt så har jag firat hela 5 år tillsammans med den här. ↑ Hur sjukt är inte det? 
Älskar honom av hela mitt hjärta!!!!!! ♥
 


 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0