Flytt och bad

Nu händer det grejer ska ni veta! 


Häromdagen tog jag ett beslut, baltazar ska nämligen få flytta till Skravelsjö! Det blir på vägen till och från jobbet för mig i höst nu när jag bytt jobb vilket underlättar massvis. Tycker dessutom stallet är väldigt mysigt så det känns toppenbra. 😃

Om en vecka flyttar han dock hem till Innersjö i tre veckor för att gå på bete med Elinas hyrhäst Kawango. Efter det till Skravelsjö. Idag har jag både satt dit stolpar och byggt ett par hinderstöd 👏

Igår tog jag och B sommarens första bad i stöcksjön med Sofia och Goldfever (Gullan). Var superhärligt och Baltazar var sååå glad! Idag har Celina fått rida honom och jag gick bredvid på en härlig promenad på 30 min. Sommar och semester är härligt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0