Hästar, hästar och hästar

I helgen har jag tittat på hippos första tävling hela helgen i princip. Var ju som sagt inte med själv pga vaccinationskrångel. Men kul att se duktiga ekipage och träffa massa fina trevliga hästmänniskor! 


I lördags var jag även med B till Stöcksjö och red en morgontur i solen med Sofia och hennes nya stjärna Gold Fever. 

Igår fick han vila för jag följde Elina till surf och såg hennes träning och därför blev det så sent. 
Men idag ska han ridas av henne och jag ska rida Bea så får hon prova honom ifall hon ska ta hand om han till helgen när jag ska till fjälls! 👌
Imorgon ska jag kanske rida ut med Annika och Baccan och onsdag blir det hoppning för hela slanten. Kul hästvecka! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0