Coming up

 
Igår red jag ut med Sara som red Bea. Vi for en längre sväng, bort mot stöcksjö sedan genom skogen till stöcke och tillbaka. Hur härligt som helst trots blåsten och jag tror vi alla mådde bra av lite miljöombyte och nya vägar. Hästarna skötte sig galant! 

Ikväll blir det mest troligt en sväng in till ridhuset alternativt ridbanorna utomhus för att jobba igenom honom och jobba lite i volt. Kanske kommer en kompis till mig som också rider komma och prova Baltazar då hennes häst Poppin är "sjuk/halt". 

I helgen är det då Skellefteå tävling 2-dagars och det ser jag självklart fram emot jättemycket. Vi åker upp fredagkväll efter jobbet och tävlar lör och sön. Mamma kommer följa med mig och vara med mig hela helgen, supermysigt! Hoppas verkligen att jag får en bättre feeling och att jag kan rida bättre nu på onsdag på träningen så känslan jag hade förra veckan suddas ut inför helgen. Tur jag vet att hästen alltid ställer upp, det behöver mitt självförtroende i en sån situation. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0