Första utomhusträningen

Idag hoppade vi utomhus! Första gången denna säsong, hur mycket sommarkänslor får man inte då?? Jag red i "sena gruppen" men fick ändå börja rida 19.30 😄 

B var pigg som en lärka men lyssnade bra trots lite busryck emellanåt. Vi hoppade en cirkel med fyra hinder i båda varven, en linje med två räcken med ca 7galoppsprång mellan där vi tränade på rytm och balans och sedan hade Peter en bana förberedd där vi fick lite kluriga svängar och en kombination var också med. Jag och Baltazar hoppade kanske 110-120 cm höga hinder och typ 7 språng. Jättefin! Så duktig! Han är så modig och han vågar kliva av och hoppa även om jag ibland råkar få honom lite långt ifrån, han bara trycker på och hoppar oavsett. Skitcool och superduktig. 
Har lite filmer som jag lägger upp sen för bästa Elina var där och tittade/hjälpte mig så hon filmade ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0