Hoppträning 10 maj

Hejsan
Träningen igår gick upp och ner. Hela början gick finfint, han skötte sig kanon och jag red som jag skulle, men när höjderna kom upp på slutet 1.20 ca, så tappade jag helt avståndsbedömningen och såg inte alls vars jag hade hästen och flera gånger blev det hel-tokigt. Stackars Baltazar men DUKTIG baltazar!!! Verkligen! Jag svor med snäll röst kan man säga för jag ville inte låta förbannad när det gick dåligt för han var en riktig stjärna som ställde upp för mig när jag inte kunde rida. Låter kanske som en bortförklaring men jag är faktiskt väldigt förkyld och inte alls fräsch, så kanske är det så att fokusen/orken inte fanns där? Ingen aning.. Men vi fick avsluta med en kort bana som faktiskt gick helt OK. Så nu vänder vi blad och går vidare! Har en superbra tränare i Peter som peppar mig när det är svårt och en häst som är helt amazing. 

Duktiga Klara Jasmin fotade träningen igår! Så här kommer några av alla  fina bilder!! 


 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0