Skellefteå 20-22/5-17

Tävlingen i Skellefteå är gjord! Längtar redan tillbaka. Vädret var på topp hela helgen, hästen har varit fantastisk, jag har bott med mamma i husbilen och haft det underbart. Kan inte klaga på något. 


Hoppade 1m på lördag och vi klarade det felfritt!! Hur roligt som helst, dock ingen placering men jag blev superglad och stolt. 

Söndag hoppade vi 1m där vi fick 4 fel i grundomgången pga rivning vilket var helt och hållet mitt egna misstag och sen hoppade vi även en 110 avd B där hästen kändes GRYM men där fick vi också ett pet så 4 fel. 

Summering: baltazar har varit kanonduktig, hoppat superfint och varit så lättsam och härlig att ha med sig på tävlingsplatsen. Mamma och jag har haft en skön helg tillsammans med fint väder och många skratt. Detta vill jag göra om❤️

Bilden nedan fotad av Maja Jonsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0