Framsteg

Igår tog jag och L en första riktig promenad tillsammans med Anette och Sara! En timme var vi ute och traskade längst med Timmervägen och hon skötte sig heeelt kanon! Verkligen! Modig och positiv. Var bara första 10 minuterna hon var spänd och gick halvt steg före mig liksom, sen varvade hon ner och följde mig superfint. 

Idag är det surf på schemat! Ska in ovh prova en sadel jag lånat hem och passar den någorlunda ska vi hoppa lite smått. Elina följer med och hjälper mig 👍 
Solen strålar varje dag och plusgraderna är här. Tunnare täcken och nöjda hästar. 
Har haft helg så har precis släppt ut alla och sitter nu och ska käka frukost i omklädningsrummet innan jag sticker iväg till ridhuset. Livet känns så himla bra 💕
(null)

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0