Nu har det vänt

ÄR SÅ LYCKLIG
Nu är vi tillbaka på banan!
Lissan är sig själv igen med dressyrsadeln på och vi har börjat gå från gården, vilket går jättebraaa. Först har vi gått runt gården med sällskap och även testat gå själva ifrån gården lite längre och hon är supermodig och duktig än fast det är nytt för henne att ens vara ute. Hon är bara van vid ridhus sedan tidigare. 
Nu på lördag ska vi ta en längre promenad med Sara och Anette vilket kommer bli ett toppen-bra nästa steg. 

Jag har lånat hem en hoppsadel som jag ska testa idag. Så jag håller tummarna att den passar så vi kan börja hoppträna snart igen! 

Är så lycklig över min fina tokiga lilla tjej. Vi håller på att bli bästa vänner. 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0