Första SURF-besöket

Hej! 
Idag hämtade jag upp Sofia efter jobbet och sedan åkte vi till Skravelsjö. Vi gjorde i ordning  Lissan och lastade sedan henne, utan några som helst problem!! Lycka! Rullade sedan försiktigt iväg till SURF och även det gick kanoners. Tog min transport utan överlucka och det verkade gå finfint för hon stod stilla hela vägen. 

Väl där tog vi på utrustning i kallstallet och gick sedan in i ridhuset utan problem. Pigg och glad och nyfiken men duktig tjej trots flera hästar och nytt ridhus!! Vi tog vårat första skutt i slutet, ett litet hinder. Hon var mjuk, följsam, lyssnade bra och hoppade kanonfint över. Snacka om att det är lite mer bakkärra på denna.. 😍 Sååå lycklig jag är. 
Lastade lika duktig häst och for hem sen. 

Trodde för en vecka sedan att det här kunde vara långt bort men vi kommer varandra närmre varje dag och jag tycker verkligen om Lissan än fast hon har lite egna åsikter ibland. Vi ska nog bli ett asbra team framöver. 
Lycka! Total lycka. Ska sova riktigt gott nu.
(null)

(null)

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0