Ridit i djupsnön

Höll mig till planen och red henne idag! Har längtat mer än vad jag oroat mig. Motivationen försvann såklart en aning när hor reste sig i söndags men jag har förlåtit henne för det 😘 Tror /hoppas det var en engångsgrej, verkligen. 

Blev ett pass på banan ca 35-40min i djupare snö, helt perfekt!!! Hon blev nog rätt trött av det märktes fort, att det liksom tog på extra. Red först väldigt väldigt kravlöst och bara styrde runt henne i skritt och trav, sedan samla lite i trav och sedan gick jag över till galopp. Varvade med att sitta och jobba henne en aning till att stå i lättsits och låta henne rulla på lite lagom. Fin! Duktig! Glad matte! Kändes verkligen jättebra och jätteskönt. Blev lättad på något sätt. Dessutom är hon ju världsmysig i stallet.. 

For och tittade på mina vänner när de hopptränare. Egentligen skulle jag vara med... men snart så 💪🏼

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0