Söndag

For till stallet vid 12.30-snåret idag, tog in henne direkt och valde att rida innan jag donade med övriga sysslor! Kände mig peppad och underlaget på ridbanan var rätt så bra. 

Lissan bråkade inte någonting idag, hon gjorde som jag bad henne och försökte inte med något lurigt. Skönt! Kanske hon har fatttat att man inte kan få bestämma hur som helst. Red 40-45 min , jobbade med övergångar men mest tempoväxlingar i främst galoppen. Hon tyckte det var lite jobbigt men också kul, tror jag 😃 

Nöjd matte och nöjd häst 👍 Var själv i stallet och hade inte riktigt tiden att lastträna idag, så nöjde mig med en fin ridstund bara. Hoppas på att kunna åka en sväng på tisdag? Vi får se! 
(null)

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0