Humörsvängningar..

Har haft en jobbig vecka med Lissan. Hon har varit suuuupergrinig och arg när jag rider, men som vanligt i hanteringen. Hon bara laddar spark efter spark oavsett vad jag gör eller inte gör - så jag har bara fått sitta och hålla i mig och vänta ut henne typ. Försöka få henne till någon typ av arbete än fast hon bara surar och sparkar så fort jag gör minsta lilla??

Jag känner mig lite ledsen över det för jag kände verkligen att vi började komma någonstans.. Menmen, förhoppningsvis är det ingenting konstigt. Vad vet jag, kanske det är brunst? Nu har hon fått vila 4 dagar då jag har varit i hemavan och jag bönar och beeer att hon sköter sig imorgon och att hon slutar vara arg , är ju inte kul att rida en häst som bara är förbannad på en.. 

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0