Duktig tjej!

Red henne igår och idag! Jippi!
Blev ca 30 min i skritt och trav igår, vilket gick jättebra. 
Idag körde vi galoppjobb och körde "klockan" vilket blev en kanonövning för både henne och mig. Först trav, sen galopp i båda varven. Nyttigt och kul! Det bästa är att hon var skötsam och nöjd, harmonisk Lissan är den bästa Lissan. Ann var där och hjälpte mig med lite tips som var kanon också, kände skillnad. Om jag ramar in mer med yttertygeln genom att höja den handen och ev flytta den inåt mot manken så får jag med hennes yttersida bättre. KUL att få jobba med henne och att inte bara rida runt runt rakt upp och ner liksom. 

Ikväll ska jag faktiskt rida lektion på SURF med en ridskolehäst i Elinas grupp för omväxlingens skull! Blir nog kul. Är såååå peppad på att komma igång! 

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0